Ponad połowa kasjerek ma do czynienia z nieprzyjemnym zachowaniem klientów

Autor: Rzeczpospolita 29 marca 2011 09:28

W ubiegłym tygodniu po kilkunastu miesiącach negocjacji związki zawodowe i organizacje pracodawców podpisały wspólną deklarację partnerów społecznych dotyczącą nękania i przemocy w miejscu pracy. Jest więc szansa na ograniczenie agresji ze strony klientów - czytamy w Rzeczpospolitej.

Rzeczpospolita przedstwiła wyniki anonimowej ankiety, jaką przeprowadziła lubelska inspekcja pracy wśród 167 kasjerek hipermarketów znanych sieci działających na jej terenie. Ponad połowa codziennie lub bardzo często ma do czynienia z nieprzyjemnym zachowaniem klientów. Zdecydowana większość badanych kasjerek, bo 80 proc., jest obiektem złości czy nieprzyjemnych uwag, poganiania, krzyków, obraźliwych ataków, 4 proc. zadeklarowało, że padło ofiarą przemocy fizycznej. Ponadto zdarzały się pojedyncze groźby pozbawienia pracy i śmierci.

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane