Popularność usługi opłaty rachunków zależy od pozycji sklepu na rynku

Autor: dlahandlu.pl 4 sierpnia 2010 10:03

Popularność usługi opłaty rachunków zależy od pozycji sklepu na rynku

Od początku roku firma BillBird SA wprowadziła usługi VIAT do ok. 800 punktów sprzedaży w całej Polsce.

Według Kuby Woźniaka, PR Managera firmy BiilBird na liczbę realizowanych transakcji duży wpływ ma sama pozycja rynkowa danej placówki handlowej. Jest widoczna zależność między popularnością danego punktu a tym, ile osób korzysta z usług VIAT (Moje Rachunki, Moje Doładowania, Moje Przekazy). Dużym zainteresowaniem cieszą się kasy z usługami VIAT w sklepach znanych marek. Ale to nie jest jedyna reguła, bo BillBird mocno wspiera także małe podmioty, w tym marketingowo. A to dlatego, że równie ważne jest rozbudowywanie sieci w sklepach osiedlowych czy lokalnych oraz na stacjach benzynowych.

W blisko 9500 punktów w całej Polsce: sieciach spożywczych, sklepach lokalnych i osiedlowych oraz na stacjach benzynowych można korzystać z usług Billbird. Liczba transakcji wpłat, doładowań i przekazów pieniężnych dokonywanych za pośrednictwem usług VIATM przekracza 3 miliony miesięcznie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11144

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane