REKLAMA
REKLAMA

Poradnik - jak właściwie zbudować ekspozycję zup instant i bulionów

Autor: dlahandlu.pl 16 września 2013 11:06

Poradnik - jak właściwie zbudować ekspozycję zup instant i bulionów

 Zupy do zagotowania w torebce są kupowane często spontanicznie, kiedy przyjdzie konsumentowi na nie ochota oraz przy okazji innych zakupów. Warto więc wystawiać dodatkowe ekspozycje tej kategorii produktów w miejscach bardziej atrakcyjnych, częściej odwiedzanych przez konsumentów i dzięki temu wykorzystywać element spontaniczności - informuje Edyta Mokwa, Brand Manager Knorr

REKLAMA
 Często wystawiony zostaje także dodatkowy POS podpowiadający „Ugotujmy razem obiad" z informacją o możliwości nabycia zupy instant Knorr w atrakcyjnej cenie.   Warto wykorzystać zwiększony popyt na zupy w torebkach w okresie przedświątecznym (bożonarodzeniowa tradycja czerwonych barszczów i wielkanocna żurków oraz barszczów białych), zwiększając ekspozycję na półce, poświęcając końcówkę regału bądź przygotowując dodatkowe miejsce w strefie przykasowej.

 Kategoria bulionów w kostce kupowana jest impulsowo, jak i często automatycznie przy okazji innych zakupów, dlatego ważne jest, żeby zawsze miała dobrą widoczność. Warto przypomnieć klientom o bulionie w trakcie zakupów przez materiały POS bądź przez umieszczanie dodatkowej ekspozycji produktów w miejscach często przez nich odwiedzanych, takich jak stoiska warzywne, stoiska z wędlinami itp. Na dedykowanych stojakach mogą znaleźć się ekspozycje dodatkowe, np. przy świeżych warzywach, a w mniejszych sklepach nawet przy kasach. Jeśli chodzi o smaki, to należy pamiętać, że wariant grzybowy zdecydowanie wyróżnia się sezonowością. W okresie jesienno-zimowym (zwłaszcza przed świętami) dodatkowy stojak potrafi wypracować tutaj nawet dwukrotnie większą sprzedaż.

 Żeby skutecznie wykorzystać potencjał kategorii Gorącego Kubka, należy zapewnić jej wsparcie w punkcie sprzedaży, bo to produkty wybitnie impulsowe. Konsument sięga po Gorący Kubek w momencie, gdy przypomni sobie o tego typu produktach na terenie sali sprzedaży. Dlatego niezwykle ważne jest, by zupy w saszetce były odpowiednio widoczne w sklepie. Szczególnie dotyczy to okresu jesienno-zimowego. W tym celu stosuje się ekspozycje dodatkowe - zauważą Elżbieta Żeszczyńska, Brand Manager Knorr.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA