Poradnik: Kasy samoobsługowe - przeczytaj w jakim sklepie się sprawdzą

Autor: Jantar dla dlahandlu.pl 7 lipca 2015 12:49

Poradnik: Kasy samoobsługowe - przeczytaj w jakim sklepie się sprawdzą Kasy samoobsługowe mają zastosowanie takze w mniejszych jednostkach handlowych, fot. Jantar

Samoobsługowe stanowiska stają się z roku na rok coraz bardziej popularnym rozwiązaniem. Pojawiają się one w różnych dziedzinach naszego życia: możemy skorzystać z samoobsługowych stanowisk podczas zakupów w sklepie, check-in w hotelu, odprawy na lotnisku czy zaczerpnąć informacji z multimedialnych kiosków. Plusów, które przemawiają za wprowadzaniem systemów samoobsługowych jest bardzo wiele. Warto wspomnieć tutaj o redukcji kolejek przy kasie, wpływie na lojalność i satysfakcję klienta czy zwiększeniu przepustowości oraz obrotów poprzez optymalizację czasu i kosztów pracy.

Dla kogo kasy samoobsługowe?

Zwiększające się ciągle koszty operacyjne sieci detalicznych zmuszają ich właścicieli do patrzenia na nowe innowacyjne koncepcje, które pomagają ograniczać koszty. W placówkach z tradycyjnymi kasami pojawiają się coraz częściej kasy samoobsługowe, które są alternatywą dla klientów dokonujących szybkich zakupów, gdyż pozwalają w znacznym stopniu rozładować kolejki. Również stopień zabezpieczenia systemu kas samoobsługowych jest satysfakcjonujący dla właścicieli placówek. Kasy samoobsługowe zostały wyposażona w wagę bezpieczeństwa z „samouczącą się” bazą danych oraz w system monitoringu i powiadomień, gwarantujący najwyższy poziom bezpieczeństwa transakcji.

Kasy samoobsługowe mają zastosowanie w dużych supermarketach jak również mniejszych jednostkach handlowych. - Nasze pierwsze wdrożenie miało miejsce w 2009 roku w Społem PSS Północ we Wrocławiu w Supersamie Nadodrze. Obecnie nasze” kasy samoobsługowe pracują w sklepach Społem PSS Północ we Wrocławiu, PSS Społem Kielce, PSS Społem Bytomiu, Delikatesach Alma Market S.A czy Supermarkecie Lewiatan Spółki Arkadia w Zielonej Górze - opisuje firma Jantar.

Jantar instalację kasy samoobsługowej, tak jak większość projektów, rozpoczyna od analizy przedwdrożeniowej, w której nakreślane są wszystkie ważne parametry dotyczące wdrożenia.
- Pomagamy klientowi w wyborze odpowiednej konfiguracji urządzenia, wspólnie ustalamy umiejscowienie kasy w sklepie, przeprowadzamy niezbędne szkolenia pracowników.  W późniejszym etapie służymy swoją wiedzą w zakresie komunikacji z klientem związanej z wprowadzeniem innowacyjnych urządzeń. Z punktu widzenia naszego klienta – właściciela/zarządzającego sklepem ważna jest również integracja systemu sprzedaży zainstalowanego na kasie samoobsługowej z oprogramowaniem, które działa w placówce czy sieci handlowej. Stabilne działanie i wymiana informacji pomiędzy systemami pozwala na sprawne zarządzanie oraz ocenę efektywności urządzenia. Klient w momencie zakupu może zdecydować o instalacji urządzenia z płatnością kartą lub gotówką - podaje spółka.

Moduł płatności gotówką dostępny jest również w wariancie z pełnym recyclingiem banknotów i bilonu. Oznacza to że pieniądze krążą w maszynie, nie wymagane jest jej częste zasilanie w gotówkę, gdyż pieniądze wpłacane przez jednego klienta są dostępne do wypłaty kolejnemu kupującemu. System zabezpieczenia weryfikuje pieniądze wpłacane do kasy niwelując płatność fałszywymi banknotami lub monetami.

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane