PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Poradnik: Na jakich mediach społecznościowych warto promować swoją markę?

Autor: pr 12 czerwca 2017 10:06

Każda marka może stworzyć profil w mediach społecznościowych, który za niewielki koszt zobaczą miliony. Social media są nie tylko tanie, lecz także umożliwiają kontakt z klientami i osobami zainteresowanymi marką, który wcześniej nie był możliwy na taką skalę. Teraz klienci mogą na bieżąco informować marki o swoich doświadczeniach związanych z produktami i wchodzić w interakcje z ich przedstawicielami - w ten sposób tworzy się związek i zaufanie między konsumentami a sklepem. Jednak kiedy nowe kanały społecznościowe rosną jak grzyby po deszczu, skąd możesz wiedzieć, który będzie odpowiedni dla Twojego biznesu?

Oto porady serwisu ANSWEAR.com:

Facebook
Obecnie Facebook ma ponad 1,5 miliarda użytkowników i jest największym graczem spośród sieci społecznościowych. Obecnie wielu użytkowników szukając kontaktu ze sklepem czy marką zagląda w pierwszej kolejności właśnie na Facebooka - jest to logiczne zważywszy na to, że zdecydowanie częściej widzą posty Twojej marki niż zaglądają na jej stronę internetową. Wykorzystuj Facebooka zarówno na zasadzie biura obsługi klienta, jak i platformy do reklamy oraz przekazywania klientom informacji dotyczących akcji promocyjnych.

Instagram
Pierwotnie Instagram był przeznaczony do dzielenia się zdjęciami ze znajomymi. Dlatego marki często używają go jako środka do pokazywania swojej pracy “od środka” lub przedstawiają swoje produkty w użyciu przez konsumentów. Nierzadko marki współpracują z influencerami na zasadzie barteru lub nagradzają użytkowników, którzy oznaczają produkty na zdjęciach. Dzięki takim zabiegom użytkownicy mogą zobaczyć, jak produkty prezentują się w rzeczywistości i zmniejszyć niepewność przed zakupami.

YouTube
Obecnie treści wideo mają swoje 5 minut! Internauci spędzają coraz więcej czasu na oglądaniu tego typu treści. Jeśli chcesz zaistnieć na YouTubie, zamieszczaj treści, które mają wartość zarówno informacyjną, jak i rozrywkową. Dowiedz się, jakich informacji dotyczących Twojej branży poszukują Twoi klienci. Na przykład zbierz najczęściej zadawane obsłudze klienta pytania i odpowiedz na nie w filmie

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9726

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane