REKLAMA
REKLAMA

Poradnik: Wody markowe na wysokości wzroku, marka własna na niższych półkach

Autor: dlahandlu.pl 20 września 2013 12:35

Poradnik: Wody markowe na wysokości wzroku, marka własna na niższych półkach

Produkty markowe, takie jak woda Staropolonka czy Wielka Pieniawa powinny znajdować się na wysokości wzroku, bowiem wtedy sklepy zapewniają sobie największy zysk - zgodnie z zasadą, że na najlepszych miejscach powinny być wyeksponowane produkty markowe, dobrze rotujące, przez co sklep zapewnia sobie najlepsze marże - informuje Małgorzata Agopsowicz - Weszka, kierownik działu marketingu Uzdrowiska Kłodzkie - Grupa PGU

REKLAMA

Dolne półki sklepowe są dedykowane eksponowaniu marek własnych, natomiast górne półki - ponad poziomem wzroku - to miejsce przeznaczone dla produktów uzupełniających portfolio, np. stosunkowo droższe produkty dla klienta niszowego, poszukującego specjalistycznych produktów.
Ważne są również dodatkowe eskpozycje, szczególnie w sezonie letnim, kiedy wody stają się produktem impulsowym. W tym okresie idealne miejsce sprzedażowe dla wody to szczyty regałów lub wyspy zlokalizowane przy kasach, obok których przechodzi każdy klient - wyjaśnia Małgorzata Agopsowicz - Weszka, kierownik działu marketingu Uzdrowiska Kłodzkie - Grupa PGU

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12698

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA