Porady specjalistów mają przyciągnąć klientów do Castoramy

Autor: dlahandlu.pl 29 marca 2016 14:31

Od kwietnia w Atrium Plejada będzie można skorzystać z bezpłatnych porad projektantów wnętrz, którzy pomogą zaaranżować łazienkę. Castorama otworzy w pasażu centrum Salon Łazienek. To kolejny z nowych pomysłów marki na przyciągnięcie klientów.

Salon Łazienek w Atrium Plejada to pierwsza tego typu w Polsce inicjatywa Castoramy. Lokal zajmie ponad 151 mkw. Jego oferta będzie wychodziła naprzeciw tym, którzy planują remont łazienki i potrzebują inspiracji lub pomocy w aranżacji tej przestrzeni. W Salonie Łazienek będzie można zarówno obejrzeć ciekawe pomysły na urządzenie tych wnętrz, a w weekendy również skorzystać z bezpłatnych porad projektantów, którzy pomogą stworzyć kosztorys oraz projekt aranżacyjny. Dodatkowo, przez cały czas funkcjonowania salonu do dyspozycji klientów będą eksperci Castoramy Bytom, którzy odpowiedzą na wszelkie pytania związane z asortymentem sklepu.

– Z naszych wieloletnich doświadczeń wiemy, że musimy naszych klientów inspirować oraz ułatwiać im wybory. Stworzony przez Castoramę Bytom salon będzie idealnym miejscem dla klienta, który oczekuje obsługi w bardzo miłej atmosferze. Dzięki naszym architektom klient bezpłatnie i w bardzo krótkim czasie zobaczy gotowy projekt swojej łazienki. Salon przedstawia też 11 nowatorskich pomysłów, które jesteśmy wstanie przenieść wprost do mieszkań naszych klientów – mówi Tomasz Izydorczyk, dyrektor Castorama Bytom.

Salon rozpocznie swoją działalność 2 kwietnia. Korzystanie z porad ekspertów i projektowanie łazienek wspólnie z nimi jest nieodpłatne. W asortymencie znajdą się meble, instalacje oraz urządzenia sanitarne, a także wyposażenie i ceramika łazienkowa takich marek, jak Ceramika Tubądzin, Koło, Cersanit, Roca czy Ceramika Paradyż.

Przypomnijmy: Castorama w marcu br. uruchomiła w centrum handlowym Nowy Rynek w Jeleniej Górze Strefę Inspiracji. Ma to być miejsce, gdzie specjaliści marki udzielą porad i pomogą klientom urządzać, budować czy remontować swoje domy.

Castorama mocno stawia na obecność w mediach społecznościowych. Dzięki nawiązaniu współpracy z twórcami 5 Sposobów na..., udało się w ciągu niecałego roku opublikować na Youtube 187 filmów o majsterkowaniu, a liczba subskrypcji kanału przekroczyła 150 tysięcy. Poprowadzenie komunikacji w serwisie pozwoliło na dotarcie do blisko 9 milionów potencjalnych klientów.



 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane