REKLAMA
REKLAMA

Porównanie cen dlahandlu: W kryzysie sieci delikatesowe musiały zejść z cenami

Autor: dlahandlu.pl 2 grudnia 2010 15:36

Porównanie cen dlahandlu: W kryzysie sieci delikatesowe musiały zejść z cenami

W porównaniu z końcem listopada 2009 roku delikatesy stosują w tym miesiącu znacznie niższe ceny. Wpływ miała na to nowa strategia komunikacji z klientami, która w kryzysowym roku podkreślała przywiązywanie wagi do jak najniższych cen, również w sieciach delikatesowych.

REKLAMA

Sieć Alma w zależności od lokalizacji oferuje Koszyk od 260,17 zł w Bydgoszczy do 270,08 zł we Wrocławiu. Trzy tygodnie temu w Almie produkty z Koszyka można było kupić w cenie od 255 do 261 zł, co oznacza, że obecnie jest o ok. 5-10 zł drożej w każdej z lokalizacji.

Bomi oferowało Koszyk w cenie od 264 w do 266 zł w zależności od lokalizacji, co oznacza wzrost cen o kilka złotych w porównaniu z badaniem sprzed trzech tygodni.

Zakupy w Delimie w zależności od miasta kosztowały od 286,25 zł w katowickim sklepie sieci do 308 zł w lubelskiej placówce. Oznacza to różnicę cen ok. 22 zł. W porównaniu z badaniem sprzed trzech tygodni ceny pozostały na podobnym poziomie.

W tym badaniu najtańszym sklepem w sieci Piotr i Paweł był sklep w Warszawie, gdzie za zakupy 50 produktów z Koszyka trzeba było zapłacić ok. 287 zł, czyli o 10 zł więcej niż trzy tygodnie temu. Inne lokalizacje Piotra i Pawła były znacznie droższe - od 292 zł w Bydgoszczy do 305 zł w Trójmieście.

W kategorii dyskontów Aldi w Bydgoszczy oferował Koszyk 50 produktów za 244,8 zł, czyli o 11 zł drożej niż w czasie ostaniego badania oraz za 246,3 zł w sklepie w Poznaniu. W Netto za umieszczone w Koszyku produkty trzeba zapłacić ok. 250 zł we wszystkich badanych miastach i jest to poziom utrzymujący się od dłuższego czasu. W sieci Lidl te same zakupy kosztowały od 256,77 zł w Warszawie do 264 zł we Wrocławiu, co średnio daje ok. 260 zł. Zaś w sieci Biedronka zanotowane ceny wahały się od 256 zł w większości lokalizacji do 264 zł w Lublinie. We wszystkich dyskontach poza siecią Aldi, można kupić zarówno marki własne sieci, jaki i towary sygnowane markami producentów. Dlatego w zestawieniu Koszyk cen, uwzględniamy zamienniki marek własnych, wówczas, gdy dany dyskont nie oferuje w danej kategorii towarów pod markami producenckimi. Ceny obowiązujące w danym sklepie, uwzględniające zamienniki towarów, odzwierciedla pomarańczowy słupek na wykresie graficznym.

Ceny monitrowane w sklepach w dniach 26-30 listopada 2010

 

  • No jak! 2010-12-02 19:40:49

    ale bzdury!!5-10 zl drozej

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11855

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA