Port Łódź aplikacją beaconową komunikuje się z klientami galerii

Autor: dlahandlu.pl 9 sierpnia 2016 13:43

Łódzkie centrum Port Łódź oferuje możliwość komercyjnego skorzystania z technologii beaconowej swoim najemcom. Beacony znajdujące się w Porcie Łódź, powiązane z oprogramowaniem Sensorberg, umożliwiają bezpośrednią interakcję z Klientem.

Beacony pozwalają poznawać nawyki zakupowe klientów, ich zachowania, przyzwyczajenia, ścieżki oraz częstotliwość wizyt. Istotną funkcją dla najemców jest możliwość korzystania z remarketingu. Reklama, która „chodzi za klientem” wyświetlając się na odwiedzanych przez niego stronach jest coraz częściej stosowanym zabiegiem, który pozwala markom na bieżące informowanie klientów o ofertach, promocjach i dostępnym asortymencie. Sensorberg umożliwia dostęp do komunikacji za pośrednictwem aplikacji partnerskich posiadających łącznie ponad 1,5 mln aktywnych użytkowników miesięcznie.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11170

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane