Port Łódź aplikacją beaconową komunikuje się z klientami galerii

Autor: dlahandlu.pl 9 sierpnia 2016 13:43

Łódzkie centrum Port Łódź oferuje możliwość komercyjnego skorzystania z technologii beaconowej swoim najemcom. Beacony znajdujące się w Porcie Łódź, powiązane z oprogramowaniem Sensorberg, umożliwiają bezpośrednią interakcję z Klientem.

Beacony pozwalają poznawać nawyki zakupowe klientów, ich zachowania, przyzwyczajenia, ścieżki oraz częstotliwość wizyt. Istotną funkcją dla najemców jest możliwość korzystania z remarketingu. Reklama, która „chodzi za klientem” wyświetlając się na odwiedzanych przez niego stronach jest coraz częściej stosowanym zabiegiem, który pozwala markom na bieżące informowanie klientów o ofertach, promocjach i dostępnym asortymencie. Sensorberg umożliwia dostęp do komunikacji za pośrednictwem aplikacji partnerskich posiadających łącznie ponad 1,5 mln aktywnych użytkowników miesięcznie.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,95

  • Śr

    3,35

  • Min

    2,22

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane