Portal dlahandlu.pl w akcji #JedzJabłka

Autor: portalspozywczy.pl 14 sierpnia 2014 10:31

Internetowe protesty przeciwko wprowadzeniu od 1 sierpnia przez Rosję embargo na większość polskich owoców i warzyw zostały zauważone w największych światowych mediach. Zapoczątkowana przez "Puls Biznesu" akcja #JedzJabłka zatacza coraz szersze kręgi w serwisach społecznościowych. Swoimi zdjęciami z polskimi jabłkami i cydrami na Twitterze i Facebooku dzielą się celebryci, dziennikarze, politycy, sportowcy, ale też tysiące zwykłych użytkowników sieci.

Polskie jabłka w tym roku nie podbiją Rosji. Od środy podbijają jednak internet. Na Facebooku fanpage o nazwie "Jedz jabłka na złość Putinowi" ma już ponad 15 tys. fanów, a strona "JedzJabłka" - ponad 6 tys. fanów. Internauci prześcigają się w wymyślaniu nowych haseł. Jedno z najpopularniejszych? "An apple a day keeps Putin away!", a więc w wolnym tłumaczeniu "Jedno jabłko dziennie trzyma Putina z dala!". Powstają setki memów i przerobionych, humorystycznych zdjęć na temat embargo, które następnie rozchodza się viralowo po całej sieci.
W spontaniczną akcję włączyły się również redakcje serwisów wydawnictwa PTWP, m.in. PortalSpożywczy.pl, DlaHandlu.pl i Farmer.pl. Nasze zdjęcia opublikowaliśmy na facebookowym fanpage'u.
Akcja rozwinęła się na taką skalę, że napisały o niej duże światowe media i agencje prasowe. Materiały na temat polskiej odpowiedzi na rosyjskie embargo wyemitowane lub opublikowane zostały m.in. w serwisach The Guardian, BBC, Yahoo, Deutsche Welle, Tagesspiegel, Fox News, ABC News oraz Russia Today.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane