POS Media Poland wprowadzi w Tesco nowy nośnik reklamowy

Autor: www.dlahandlu.pl/pr 31 sierpnia 2011 14:04

Od 1 września br. POS Media Poland będzie jedyną firmą obsługującą kampanie reklamowe na wózkach zakupowych w hipermarketach Tesco. POS Media Poland wprowadzi również w sieci Tesco nowy nośnik - reklamę na rączce wózka zakupowego, czyli tzw. Clip On.

Umowa jaką podpisały Tesco Polska i POS Media Poland  będzie obowiązywała przez kolejne 3 lata we wszystkich 61 hipermarketach tej sieci. Również wszystkie nowe hipermarkety otwierane przez Tesco w ciągu najbliższych 3 lat zostaną objęte tą umową.

POS Media Poland będzie oferować kampanie z wykorzystaniem standardowego nośnika, jakim jest front wózka zakupowego, ale możliwe są również działania nietypowe, jak branding spodu lub całego wózka. Dodatkowo POS Media Poland zainstaluje w każdym z hipermarketów Tesco po 100 sztuk tzw. Clip On'ów, które umożliwiają umieszczenie reklamy na rączce zakupowej. W Polsce do najczęściej korzystających z reklamy na wózkach zakupowych firm należą głównie producenci z branży FMCG, jak Procter & Gamble, Nestle, Reckit Benckiser, czy Tchibo, ale również firmy usługowe jak Polkomtel, czy Visa.

POS Media Poland należy do POS Media Europe - największej grupy medialnej specjalizującej się w reklamie w sieciach handlowych w Europie. Obecna jest w 10 krajach europejskich, poza Polską między innymi w Czechach, we Francji, na Ukrainie, Węgrzech i Słowacji. W Polsce POS Media Poland jest wyłącznym partnerem sieci Real, prowadzi również kampanie in-store w sieciach Tesco, Alma, E'Leclerc i Kaufland.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane