Powierzchnia sklepów Alma wzrosła do 106 tys. mkw.

Autor: dlahandlu.pl 6 listopada 2015 14:56

6 listopada br. spółka Alma Market uruchomi swoje kolejne delikatesy w Warszawie. Obiekt mieści się Centrum Handlowym Ferio na terenie dzielnicy Wawer, przy ul. Szpotańskiego 4. Nowa Alma liczy prawie 1000 m kw. sali sprzedaży i oferuje ponad 14 tys. produktów z pełnego asortymentu delikatesów.

Spółka Alma Market otworzyła w tym roku 5 nowych sklepów. Tym samy sieć zwiększyła się do 48 placówek w Polsce. W sumie powierzchnia sklepów spółki wzrosła do 106 tys. mkw. Firma sprzedaje towar również online przez www.alma24.pl, który obejmuje 17 aglomeracji w Polsce.

- W zależności od wyników, na bieżąco optymalizujemy liczbę naszych placówek. W tym roku uruchomiliśmy 5 nowych delikatesów. Dzięki temu liczba sklepów Alma z roku na rok regularnie rośnie – powiedział Jacek Sobczyk, dyrektor operacyjny Alma Market SA. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11087

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane