Powstaje nowy podmiot na rynku usług dla sieci handlowych

Autor: dlahandlu.pl 18 kwietnia 2012 13:59

Toshiba przejmuje część biznesu firmy IBM, odpowiedzialną za sprzedaż usług i produktów dla sieci handlowych. Transakcja zostanie zamknięta na przełomie II i III kwartału 2012 i opiewa na 850 mln dolarów.

Tosiba obejmie w nowym podmiocie 80,1 poc. udziałów, zaś IBM 19.9 proc. udziałów. Firmy zwiążą się wieloletnią umową, która pozwoli na zaproponowanie klientom jeszcze bardziej innowacyjnych rozwiązań w punktach sprzedaży.

Polski oddział firmy TEC Polska działa na naszym rynku od 2000 r. Wśród największych klientów obsługiwanych przez TEC Polska znajdowały się między innymi sieci sklepowe: Carrefour (Champion), E. Leclerc, Rossmann.

Główne obszary działania firmy w Polsce to : sprzedaż i serwisowanie komputerowych systemów kasowych (POS), drukarek etykiet/kodów kreskowych oraz sprzedaż i koordynacja usług serwisowych.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12453

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane