Powstaje program, który pozwoli lepiej zarządzać przestrzenią sklepową

Autor: dlahandlu.pl 23 września 2013 12:44

Wirtualne „pudełko" na paragony, aplikacja mobilna i platforma internetowa zarządzająca programami lojalnościowymi oraz system śledzący i analizujący zachowanie konsumentów w punktach sprzedaży to efekty 2,5-rocznej pracy Nickel Inkubator.

- Przygotowujemy produkt, który rozwiąże problemy związane z przechowywaniem paragonów oraz reklamacją wadliwych produktów - wyjaśnia Jakub Buszyński, CEO nxtData Group - Nasza aplikacja umożliwia odczytanie wszystkich danych z paragonu oraz zachowanie ich na smartfonie i serwerze, tak aby były dostępne z każdego z urządzeń użytkownika, w tym także ze strony internetowej. Wystarczy pokazać paragon kamerze smartfona, by został on zeskanowany i skatalogowany w chmurze. Claimee pozwoli przeglądać i przeszukiwać na bieżąco historię zakupów. Dzięki aplikacji będzie można także sprawdzić w każdej chwili, czy dana rzecz jest jeszcze objęta możliwością zwrotu oraz dowiedzieć się, jak skutecznie zareklamować wadliwy towar.

Lab4motion Solutions przygotowuje ząś rozwiązanie informatyczne, które pozwoli śledzić i analizować zachowanie ludzi w różnych przestrzeniach: konsumentów w punktach handlowo-usługowych, takich jak np. supermarkety, sklepy spożywcze, sklepy przemysłowe, stacje paliw czy banki. Zebrane w ten sposób dane pozwolą na efektywniejsze zarządzanie przestrzenią handlową oraz optymalizację i pomiar skuteczności działań marketingowych w miejscu sprzedaży, co z kolei przyczyni się m.in. do zwiększenia obrotów danego sklepu czy lokalu usługowego.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • mobil 2014-04-01 14:59:51

    Przecież takie aplikacje już są. Np. box4receipts w Google Play.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane