Powstał program lojalnościowy zintegrowany z płatnościami kartami

Autor: dlahandlu.pl 30 czerwca 2016 09:30

Firmy TapOn i Paymax wprowadzają na rynek usługę integrującą program lojalnościowy i urządzenie mPOS do akceptacji kart płatniczych. Rozwiązanie umożliwia dodatkowe premiowania konsumentów za płatności dokonywane kartą.

Warunkiem uruchomienia usługi jest posiadanie czytnika kart Paymax i korzystanie z systemu TapOn, który pozwala samodzielnie tworzyć programy lojalnościowe dopasowane do specyfiki danego biznesu. Dodatkowo marketerzy mogą bezpośrednio kontaktować się z klientem, np. informować uczestników programu o nowych promocjach i nagrodach za pośrednictwem aplikacji w telefonie komórkowym, SMS, wiadomości push lub e-mail. – Nasza platforma pozwala nagradzać klientów za różne aktywności związane z zakupami – mówi Michał Filipek, pomysłodawca i prezes TapOn. – Klienci mogą być premiowani zarówno za wartość zakupów, jak i płatności kartą, ale także za meldunek na Facebooku podczas wizyty w sklepie, udział w promocji, wypełnienie ankiety na temat produktu czy usługi oraz przystąpienie do programu lojalnościowego. Pracujemy nad kolejnymi sposobami nagradzania klientów i wzmacniania ich lojalności – dodaje Michał Filipek.

Firmy korzystające z rozwiązania otrzymują pieniądze z transakcji kartowych następnego dnia roboczego. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11008

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane