Powstała nowa agencja działająca w sieciach sprzedaży

Autor: dlahandlu.pl 29 maja 2013 13:33

Agencja Trade Media zajmująca się kampaniami reklamowymi w sieciach sklepowych dołączyła do Grupy SparkPark, do której należy już agencja Krewcy Krawcy (zajmuje się niestandardowymi działaniami) oraz Media Shop (właściciel nośników reklamy zewnętrznej).


Szefem Trade Media został Dominik Damaziak, menedżerem projektu Anna Kurzydłowska. Agencja organizuje kampanie reklamowe w punktach sprzedaży (w hiper- i supermarketach, m.in. Tesco, Kaufland, Alma, Piotr i Paweł, Leclerc, Makro) i salonikach prasowych (m.in. sieci Kolporter, Relay i Inmedio). Firma zrealizowała już pierwsze projekty m.in. dla Procter & Gamble i Tchibo.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10724

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane