Powstała nowa inicjatywa wspierająca sprzedaż polskich marek

Autor: dlahandlu.pl 27 sierpnia 2012 10:06

590 powodów to akcja wspierająca polskich producentów. Stowarzyszenie PEMI, działające non-profit, postanowiło zebrać największe rodzime firmy i razem z nimi promować wśród konsumentów nawyk kupowania polskich produktów.

Polskie produkty na półkach rozpoznamy po pierwszych liczbach kodu kreskowego, które składają się na cyfrę 590. Akcja "590 powodów, dla których warto kupować polskie produkty" ma na celu ułatwienie rozpoznawania polskich produktów w sklepach, ale również uzmysłowienie konsumentom wszystkich zalet z tym związanych. - Wspieranie polskich producentów, poprzez zakup ich wyrobów, przekłada się bezpośrednio na siłę naszej gospodarki. To w dalszej kolejności wpływa na m.in. wyższe emerytury, lepsze płace, czy też na większą liczbę inwestycji publicznych. Informacje zostaną umieszczone na bilbordach, w prasie, podczas targów i kiermaszy, promujących polskie produkty, a także podczas bezpośredniych akcji informacyjnych w wybranych miastach - mówi Mirosław Januszewski, prezes Stowarzyszenia PEMI.

 

Katalog firm, które mogą wziąć udział w akcji jest w dalszym ciągu otwarty. Akcja ma charakter ciągły i jest zaplanowana długofalowo.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10682

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane