Powstała platforma do sprzedaży hurtowej produktów FMCG

Autor: dlahandlu.pl 4 marca 2014 10:49

Grupa Unity i Centrala Zaopatrzenia Hutnictwa S.A. stworzyła platformę pod marką Gildes, dzięki której hurtownicy mogą udostępniać swój towar w internecie.

Swoje biuro obsługi klienta wraz z magazynem służącym konfekcjonowaniu produktów przeznaczonych do wysyłki ulokowano na terenie rynku Obroki. Wraz z grupą zainteresowanych hurtowników poszerzono kanał dystrybucji tradycyjnej o kanał online i wdrożenie systemu e-commerce opartego o rozwiązanie Unity.Commerce do obsługi sprzedaży B2B. Właścicielem i administratorem całego przedsięwzięcia pozostaje CZH S.A., które jest właścicielem marki Gildes.

Platforma wyposażona jest w system rekomendacji, umożliwiający tworzenie spersonalizowanych ofert promocyjnych dla klientów. Oferuje też możliwość stosowania newsletterów, przypomnień oraz rozbudowanej komunikacji.

- Po wdrożeniu systemu internetowego, zarówno zamówienia, reklamacje jak i informacje o stanie magazynowym przechowywane w systemie ERP, są dostępne online. Aplikacja informuje klienta o tym, jaki towar został zamówiony, jakie są terminy dostaw oraz gdzie docelowo należy dostarczyć produkt - tłumaczy Piotr Przybyłkiewicz, projekt manager Grupy Unity.

Dalsze plany zakładają stały rozwój w obszarze platformy B2B Glides.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane