Poznań, targi Polagra Food i Gastro Trendy 2010, 13 -16 września

Autor: ptwp.pl 10 czerwca 2010 13:05

Kompleksowa oferta targowa, liczne nowości i premiery rynkowe oraz szereg wydarzeń branżowych - to i znacznie więcej przygotowali organizatorzy targów. Przestrzeń wystawiennicza targów Polagra Food dzieli się na cztery salony tematyczne: Salon Wyrobów Spożywczych, Salon Win i Alkoholi, Salon Franchisingu i Salon Wyposażenia Sklepów.

W ramach dwóch pierwszych można zapoznać się z bogatą ofertą producentów, dystrybutorów, hurtowników i sprzedawców detalicznych działających w branży spożywczej, prezentowane są także nowości rynkowe, m.in. z zakresu wyrobów spożywczych, napojów, alkoholi,
parafarmaceutyków i dodatków dietetycznych. Salon Franchisingu z kolei tworzy platformę komunikacji franczyzodawców, franczyzobiorców i pozostałych zainteresowanych tym systemem sprzedaży, a Salon Wyposażenia Sklepów znakomitą przestrzeń prezentacyjną dla najnowszych rozwiązań w zakresie aranżacji przestrzeni handlowej.

„Smaki Regionów" to ciekawa inicjatywa promująca polską, ekologiczną i certyfikowaną żywność, ekspozycja zostanie zorganizowana we współpracy z urzędami marszałkowskimi polskich województw. W pawilonach 7 i 8 będzie można spróbować regionalnych specjałów wytwarzanych od lat wedle oryginalnych receptur, w różnych, nawet tych najbardziej odległych, zakątkach naszego kraju. Swoimi unikatowymi wyrobami pochwalą się liczni mali, lokalni przetwórcy i producenci. Na zwiedzających czekać będą na ich stoiskach wina, nalewki, chleby, znakomite ciasta, wędliny, sery, przetwory warzywne i owocowe oraz wiele innych smakołyków. Zeszłoroczna, premierowa prezentacja regionalnych specjałów w ramach „Smaków Regionów" przyczyniła się nie tylko do rozwoju lokalnego przemysłu spożywczego, ale stała się także niekonwencjonalnym sposobem promocji województw, które miały okazję zaprezentować się przez pryzmat swojej regionalnej kuchni.

Dodatkowym urozmaiceniem programu targów Polagra-Food będzie cykl konferencji „Dwa dni dla Dystrybucji" (14 i 15 września). Podobnie jak w latach ubiegłych, podstawowym założeniem organizatorów będzie przekazanie praktycznej i rzetelnej wiedzy o nowych trendach na rynku oraz stworzenie platformy dialogu i wymiany doświadczeń. Tegoroczna edycja "Dwóch Dni Dla Dystrybucji" będzie kładła szczególny nacisk na zagadnienia związane z handlem tradycyjnym.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane