REKLAMA
REKLAMA

Pozycja produktów pod marką własną będzie się umacniać

www.portalspozywczy.pl 30 marca 2014 20:36

W dobie globalizacji obserwujemy dynamiczny rozwój sieci handlowych, a wraz z nimi wzrost znaczenia produktów marek własnych, których pozycja na rynku na przestrzeni najbliższych lat będzie się umacniać. Produkcja wyrobów pod marką własną będzie stanowiła kluczowy punkt w strategii zarówno średnich, jak i dużych przedsiębiorstw działających w branży mięsnej - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Wiesław Różański, prezes Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego.

REKLAMA

Dla średnich firm to szansa na wyeliminowanie kosztów związanych z promocją i marketingiem, oraz nawiązanie relacji partnerskich z detalistą. - Dla dużych graczy, producentów najpopularniejszych marek o zdywersyfikowanej produkcji to przede wszystkim kluczowy czynnik przychodów oraz możliwość wejścia na bardzo chłonny rynek i ulokowania produktów na półkach sieci handlowych, które w niektórych przypadkach posiadają tylko produkty marek własnych - zaznacza Wiesław Różański. - Należy zauważyć, że sieci handlowe jako właściciele private label coraz większą uwagę zwracają na rozwój jakości produktu, oferując tym samym zdywersyfikowany "koszyk" artykułów marki własnej. Kluczowym wyróżnikiem produktu nie jest więc jedynie cena, istotna staję się również jakość. Minęły bowiem czasy, kiedy artykuły spożywcze marki własnej skierowane były wyłącznie do mniej zamożnych klientów - dodaje.

- Właściciele sieci handlowych wykorzystują narzędzia marketingowe, takie jak atrakcyjne opakowanie, skutecznie wpływając na wielkość sprzedaży i rozpoznawalność marek własnych, o czym świadczy popularność między innymi takich brandów jak PIKOK sieci Lidl czy Kraina Wędlin dyskontu Biedronka - wskazuje prezes UPEMI.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12491

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA