REKLAMA
REKLAMA

Prawie 500 sklepów Lidl w Polsce do końca 2013 r.

www.portalspozywczy.pl 5 kwietnia 2013 09:12

Prawie 500 sklepów Lidl w Polsce do końca 2013 r.

Obecnie sieć Lidl ma w Polsce ponad 450 placówek. Firma planuje kolejne inwestycje w rozwój sieci, na koniec 2013 r. liczba sklepów może zbliżyć się do 500. Sieć mocno rozwija także asortyment, zakończyła testy stoiska piekarniczego i rozwija działy ze świeżą żywnością, w tym stoisko z warzywami i owocami.

REKLAMA

Obecnie sieć Lidl ma w Polsce ponad 450 placówek. Firma planuje kolejne inwestycje w rozwój sieci, na koniec 2013 r. liczba sklepów może zbliżyć się do 500. Sieć mocno rozwija także asortyment, zakończyła testy stoiska piekarniczego i rozwija działy ze świeżą żywnością, w tym stoisko z warzywami i owocami. Tak jak dotychczas Lidl będzie inwestował w nieruchomości w miejscowościach o populacji powyżej 8000 mieszkańców i otwierał sklepy o powierzchni co najmniej 400 mkw.

Lidl planuje także uruchomienie w Polsce kilku kolejnych sklepów wybudowanych w technologii przyjaznej dla środowiska naturalnego. - Obecnie mamy sześć tego typu placówek, a plany na najbliższy rok zakładają powstanie kolejnych osiem - mówi Anna Biskup, przedstawicielka sieci Lidl Polska.

Niemiecki operator będzie kontynuował program remontów swoich starszych placówek. - Pierwsze sklepy Lidl powstały w Polsce już ponad 10 lat temu, a otwierając kolejne placówki korzystamy z coraz to lepszych rozwiązań zarówno jeżeli chodzi o technologię jak i wygląd sklepów. Dlatego aby utrzymać spójność wszystkich placówek na bieżąco realizujemy remonty istniejących sklepów i inwestujemy w ich remodelling. Duża część pracy w tym zakresie została zrealizowana już w 2010 r., gdy zdecydowaliśmy o zmianie wizerunku sieci Lidl - wyjaśnia Anna Biskup.

Sieć mocno inwestuje także w rozwój asortymentu. Spółka zakończyła właśnie testy stoisk piekarniczych i ruszyła z kampanią promocyjną pieczywa odpiekanego we własnych sklepach.

- Do dyspozycji naszych klientów oddaliśmy mini piekarnie ze zróżnicowaną ofertą produktów piekarniczych. Faza najintensywniejszych testów, którą rozpoczęliśmy w 2011 roku dobiegła końca, nie oznacza to jednak, że została ostatecznie sfinalizowana - wyjaśnia Anna Biskup.

Lidl coraz mocniej eksponuje produkty świeże, rozwija m.in. asortyment produktów świeżych. Zmiany są wprowadzane od połowy 2010 r. Modyfikacji został poddany wystrój sklepów. Wyeksponowano artykuły świeże, jak owoce, warzywa i mięso oraz zreorganizowano układ produktów w sklepach po to, by poprawić komfort codziennych zakupów.  

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12518

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA