Prezes Agros-Nova: Pokoleniowym wyzwaniem jest przedłużenie cyklu życia produktu

Autor: dlahandlu.pl 28 kwietnia 2015 13:12

- Do starszego konsumenta dociera mniej informacji. W przypadku tej grupy docelowej działa też siła przyzwyczajenia. Konsument z generacji Y musi mieć wifi, docieramy do niego przez internet - mówił Marek Sypek, prezes zarządu Agros-Nova podczas debaty "Nowy konsument, nowy klient" na Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach.

- Pokoleniowym wyzwaniem jest przedłużenie cyklu życia produktu. Jak wymyślić nowy produkt, czym zaskoczyć klienta? Konsument staje się więc coraz młodszy i chce innowacyjnego produktu np. dżem bez cukru, dżem gładki dla dzieci. Odmładzając brand wydłużamy krzywą życia produktu. Podobnie jest z napojem funkcjonalnym Dr Witt, który trafia do młodego konsumenta, bo jest innowacyjny, a reklamujemy go wyłącznie w sieci i social mediach – mówił prezes Agros-Nova.

– Dziś budżety reklamowe w coraz większym stopniu lokowane są w internecie. Konsument zmienia się permanentnie i ewoluuje. Jeszcze niedawno istniało rozróżnienie między konsumentem a shopperem, teraz ten podział zanikł. Obecny konsument jest klientem, konsumentem i użytkownikiem jednocześnie. Ogólny dostęp do internetu i siła rażenia mediów społecznościowych wykreowały nowy rodzaj komunikacji – mówił Marek Sypek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10456

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane