Prezes Almy: Dyskonty nie są tanie

Autor: Rzeczpospolita 8 października 2013 10:48

Jerzy Mazgaj, prezes Alma Market wskazuje, że we wrześniu jego sieć odnotowała kilkunastoprocentowy wzrost sprzedaży - czytamy w Rzeczpospolitej.

Zdaniem szefa sieci Alma, agresywne kampanie reklamowe żerujące na kryzysie niejako wmówiły Polakom, że w dyskontach jest taniej, co nie do końca jest prawdą.

Podkreśla on, że rynek się uspokaja. W sklepie internetowym Almy, sprzedaż rośnie o 25-27 proc. w ujęciu rocznym. Jak przyznaje w Rzeczpospolitej Jerzy Mazgaj, spółka pracuje teraz nad wykorzystaniem własnego magazynu i jest przygotowana na większą niż dotychczas liczbę transakcji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10546

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane