PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Prezes Almy: Hurtownia danych pomaga zrozumieć wzorce zakupowe

Autor: dlahandlu.pl/KPMG 17 lipca 2015 12:10

Priorytetowym obszarem wykorzystania analityki jest zrozumienie wzorców zakupowych konsumentów oraz dostosowanie do nich portfolio produktowego i polityki cenowej. - Dzięki najnowocześniejszej hurtowni danych mamy szybki i łatwy dostęp do danych na potrzeby zarządzania operacyjnego, a przede wszystkim na potrzeby działań marketingowych - mówi Jerzy Mazgaj, prezes Alma Market, w komentarzu do raportu KPMG "Na rozdrożu. Wyzwania i priorytety sieci spożywczych w Polsce".

REKLAMA

- Drugim filarem analityki jest rozbudowany program lojalnościowy Klub Konesera, obejmujący ponad 300 tys. aktywnych klientów, co pozwala na ściśle spersonalizowaną komunikację marketingową. Ogromne korzyści z analityki odnieśliśmy także podczas wdrażania marki własnej Food & Joy, kiedy precyzyjnie śledziliśmy wzorce zakupowe - dodaje Jerzy Mazgaj.

  • monaco 2015-07-20 00:20:06

    ... Panie M! to też ktoś Panu Pisze? bo o winach już wiemy kto!!!

  • ekonsulting 2015-07-17 23:19:41

    Analiza danych i marketing spersonalizowany:

    artmetic.pl

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16151

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA