REKLAMA
REKLAMA

Prezes Almy: Koncept sieci delikatesów ciągle ma swoje miejsce na polskim rynku

Autor: dlahandlu.pl/KPMG 2 czerwca 2015 13:23

Prezes Almy: Koncept sieci delikatesów ciągle ma swoje miejsce na polskim rynku Na zdj. Jerzy Mazgaj, Fot. Alma

- Jesteśmy przekonani, że koncept sieci delikatesów ciągle ma swoje miejsce na polskim rynku, jednak oczywiście musimy go dostosowywać do zmieniających się oczekiwań konsumentów -  mówi Jerzy Mazgaj, prezes Alma Market, w komentarzu do raportu KPMG "Na rozdrożu. Wyzwania i priorytety sieci spożywczych w Polsce".

REKLAMA

- Nasze pierwsze sklepy miały nawet 5 tys. mkw. Dziś klient oczekuje zakupów wygodnych i szybkich, chce mieć sklep znacznie bliżej, a nie gdzieś pod miastem. Mamy oczywiście duże sklepy, które dzięki swojej lokalizacji radzą sobie doskonale, ale docelowym formatem będą dla nas sklepy mniejsze, o powierzchni około 1,5-2 tys. mkw., najlepiej położone blisko nowych osiedli w dużych miastach. Takie sklepy po prostu znacznie szybciej osiągają rentowność. Równolegle pracujemy nad uruchomieniem sieci sklepów franczyzowych pod marką Alma Smart, o wielkości do ok. 400 mkw. Dzięki temu nasze produkty znajdą się jeszcze bliżej konsumentów. Kluczowe jest jednak zachowanie tożsamości sieci delikatesowej, tj. utrzymanie bogatej oferty najwyższej jakości produktów. Próby konkurowania z dyskontami to na pewno nie jest droga rozwoju dla takiej sieci jak nasza - mówi Jerzy Mazgaj.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13889

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA