REKLAMA
REKLAMA

Prezes Almy Market: Myślę, że w ogólnym rozrachunku to będzie dobry rok

Autor: www.dlahandlu.pl 21 stycznia 2013 09:43

Prezes Almy Market: Myślę, że w ogólnym rozrachunku to będzie dobry rok

Nie da się ukryć, że kryzys trwa, a przed nami kolejne jego fale. Niektóre sektory są bardziej narażone, inne mniej. Myślę, jednak, że najlepsi wyjdą obronną ręką z całej tej sytuacji. Od zawsze stałem na straży stanowiska, że na jedzeniu nie można oszczędzać, bo w konsekwencji nieporównywalnie więcej wydajemy na lekarstwa - mówi Jerzy Mazgaj, prezes Alma Market.

REKLAMA

- Kryzys powoduje, że ludzie zaczynają zwracać uwagę nie tylko na ceny, ale także na relację ceny do jakości. Świadomość Polaków w tym zakresie znacząco wzrosła. Z myślą o tym poszerzyliśmy asortyment naszych delikatesów o produkty Food&Joy, które zgodnie z hasłem są odpowiedzią na potrzebę klientów: „Najwyższa jakość za przystępną cenę". Produkty zostały bardzo ciepło przyjęte i stało się to impulsem do otwarcia sklepu Food&Joy w Warszawie. W tym momencie rozważamy kolejne lokalizacje. Takie jest zapotrzebowanie i oczekiwania naszych klientów. Tym właśnie podyktowana jest planowana rozbudowa sieci naszych delikatesów. Planujemy otworzyć nowe placówki w strategicznych miejscach Warszawy, czy Krakowa. Z dużym prawdopodobieństwem uda się otworzyć trzy kolejne sklepy: w Konstancinie Jeziornej, w Wilanów Office Center, a także w Krakowie przy ulicy Francesco Nullo - mówi w rozmowie z dlahandlu.pl Jerzy Mazgaj.

Prezes podkreśla, że firma pracuje nad poszerzeniem asortymentu zarówno o produkty krajowe jak i importowane. - Jesteśmy dumni z naszej oferty win, w tym roku sprowadziliśmy 500 000 butelek z całego świata. Mamy w planach ciekawe promocje, nie tylko dla członków klubu konesera, ale także dla nowych klientów. Myślę, że w ogólnym rozrachunku to będzie dobry rok - dodaje prezes Almy.

Przypomnijmy, w okresie trzech kwartałów 2012 roku, w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego, zarówno spółka dominująca Alma Market SA, jak i cała grupa kapitałowa osiągnęły wzrost przychodów ze sprzedaży. Po trzech kwartałach przychody ze sprzedaży działalności kontynuowanej Almy Market wyniosły 1 116 929 tys. zł (1 017 791 tys. zł w analogicznym okresie roku ubiegłego). Strata netto to 4 457 tys. zł (385 tys. zł po trzech kwartałach 2011 r.).


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13889

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA