REKLAMA
REKLAMA

Prezes Almy Market zauważa ożywienie w branży

Autor: Parkiet 9 września 2013 09:10

Pierwsze półrocze dla biznesu Jerzego Mazgaja nie było rewelacyjne. Drugie ma być znacznie lepsze. Zarząd twierdzi, że od września daje się już zauważyć ożywienie w branży - pisze "Parkiet".

REKLAMA
Jak podkreślają analitycy, na cały rok zaplanowano osiem otwarć delikatesów Alma, wobec dwóch w 2012 r. Do czasu publikacji raportu półrocznego Alma uruchomiła pięć lokalizacji, a dodatkowe koszty przełożyły się na słabsze wyniki za I półrocze - pisze "Parkiet".

Szef Almy twierdzi, że symptomy ożywienia już się pojawiają. Eksperci spodziewają się jednak, że w II półroczu sprzedaż Almy będzie zbliżona do tej sprzed roku, ewentualnie nieco wyższa.

Nakłady na wszystkie projekty inwestycyjne Almy Market w 2013 r. nie przekroczą 25 mln zł. Są pokrywane ze środków własnych i kredytów. Oprócz otwierania delikatesów Alma chce też zwiększyć sprzedaż przez Internet. W lipcu poszerzyła zasięg delikatesów Alma24.pl o Olsztyn i okolice.
Wynikom spółki i grupy pomaga obniżka stóp referencyjnych. Koszty finansowania zewnętrznego w I półroczu były odpowiednio niższe o 1,4 mln zł (spółki) i 1,9 mln zł (grupy) niż w porównywalnym okresie roku ubiegłego - czytamy w "Parkiecie"


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4233

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA