Prezes Almy przekonuje, że na rynku jest miejsce dla sieci delikatesów

Autor: www.dlahandlu.pl 30 października 2012 09:25

Prezes Almy przekonuje, że na rynku jest miejsce dla sieci delikatesów

Cały czas podkreślam to, że na polskim rynku jest miejsce na delikatesy - sklepy, które stawiają na jakość, selekcję produktów. Od kilku lat walczymy również o to, by delikatesów nie były postrzegane jako sklepy drogie - prawda jest bowiem taka, że koszyk podstawowych produktów kosztuje u nas niejednokrotnie mniej, niż w dyskontach - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl Jerzy Mazgaj, prezes zarządu spółki Alma Market.

To natomiast, co nas wyróżnia to doskonały wybór produktów importowanych, dostępnych u nas na wyłączność. Wieloletnie doświadczenie i know how zdobyte podczas tysięcy godzin negocjacji procentuje, bo możemy zaoferować klientom szeroką gamę produktów w różnych segmentach cenowych. W kryzysie widać dwa trendy: oszczędzamy, ale mądrze, więc kupujemy nieco mniej, ale nie idziemy już na kompromis jeśli chodzi o jakość. Z drugiej strony, home cooking i moda na gotowanie sprawia, że poszukujemy, eksperymentujemy, a do naszych koszyków - opróczpodstawowych produktów - co jakiś czas trafiają nowości. Oczywiście, to co inspiruje nas najbardziej to podróże - dodaje prezes sieci delikatesów.

W okresie I półrocza 2012 roku, w odniesieniu do porównywalnego okresu roku ubiegłego, zarówno spółka dominująca Alma Market SA, jak i cała grupa kapitałowa osiągnęły wzrost przychodów ze sprzedaży. Przychody firmy w przypadku działalności kontynuowanej to 759 067 tys. zł (682 094 tys. zł w I półroczu 2011 r.). Zysk wyniósł 150 967 tys. zł (137 194 w analogicznym okresie roku ubiegłego). 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11012

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane