Prezes Almy: Zamożny konsument też potrzebuje poczucia, że skorzystał z wyjątkowej okazji

Autor: dlahandlu.pl/KPMG 18 czerwca 2015 11:15

- Kiedy powstawała Alma, rynek rządził się prostymi prawami. Klienci delikatesów akceptowali wyższe ceny w zamian za najwyższą jakość i duży wybór. Obecnie nawet zamożny konsument potrzebuje poczucia, że otrzymuje „coś więcej”, że skorzystał z wyjątkowej okazji, że otrzymał wysokiej wartości produkt za niższą cenę - mówi Jerzy Mazgaj, prezes Alma Market, w komentarzu do raportu KPMG "Na rozdrożu. Wyzwania i priorytety sieci spożywczych w Polsce".

- To jak w liniach lotniczych – część nawet bardzo zamożnych klientów nie chce latać klasą business, bo odkryła, że w economy plus też się dobrze czuje, a płaci mniej. Musieliśmy się do tego dostosować i dwa lata temu w odpowiedzi stworzyliśmy markę własną Food & Joy, która przy niższych cenach utrzymała jakość i design produktów z najwyższej półki. Uruchomiliśmy także klasyczne czasowe promocje cenowe, które okazały się zaskakująco skuteczne także w przypadku klienta delikatesowego - mówi Jerzy Mazgaj.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • ach ta czła Alma 2015-11-11 01:05:41

    No comments? - no bo co tu komentować? Szczegolnie jeżeli chodzi o F&J design to jakiś koszmar - a jakość!?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane