REKLAMA
REKLAMA

Prezes Bać-Polu: W 2013 r. możemy przyłączyć ponad 100 sklepów działających pod logo innych sieci

Autor: www.dlahandlu.pl 16 kwietnia 2012 12:30

Prezes Bać-Polu: W 2013 r. możemy przyłączyć ponad 100 sklepów działających pod logo innych sieci

Koncentrujemy się na tym, żeby w roku 2015 mieć 300 placówek handlowych i jest to dla nas cel, który zamierzamy osiągnąć. W ostatnim czasie do sieci przystąpiło kilku franczyzobiorców, którzy prowadzili swoje sklepy pod szyldem Delikatesy Centrum i Groszek. Sygnały mamy jednak z kilkuset innych franczyzowych sklepów, które współpracują obecnie z naszą konkurencją. W sumie, w przyszłym roku może przystąpić do SPAR ponad 100 sklepów działających pod logo innych sieci - mówi Leszek Bać, prezes GK Bać-Pol.

REKLAMA

Jak z perspektywy czasu ocenia pan przejęcie sklepów pod szyldem SPAR. Czy pana zdaniem był to dla Grupy Bać-Pol optymalny wybór?

Przede wszystkim trzeba powiedzieć, że połączenia kapitałowe spółek hurtowych i detalicznych są w dzisiejszych czasach niezbędne aby w tej branży właściwie i dynamicznie rozwijać biznes. Synergia uzyskana przez posiadanie w jednej grupie podmiotów dystrybucyjnych i hurtowych znacznie przyspiesza rozwój grupy. Dokładnie to samo dzieje się z Grupą Kapitałową Bać-Pol po przejęciu sklepów SPAR. Część hurtowa korzysta na stałych i wciąż rosnących obrotach z częścią detaliczną, natomiast część detaliczna ma solidnego dostawcę, który dba o terminowość i jakość dostaw oraz o odpowiedni poziom cenowy produktów. Reasumując - przejęcie sieci SPAR okazało się strzałem w dziesiątkę.

No właśnie jeśli już mowa o rozwoju sieci SPAR to macie bardzo ambitne plany?

Połączenie SPAR i grupy kapitałowej Bać-Pol zdecydowanie przyśpieszyło rozwój obu organizacji. Uruchomiliśmy 34 nowe sklepy. Mamy również podpisane kolejne 40 umów franczyzowych, na podstawie których otworzymy część z zaplanowanych na 2012 rok sklepów.
Koncentrujemy się na tym, żeby w roku 2015 mieć 300 placówek handlowych i jest to dla nas cel, który zamierzamy osiągnąć. Trzeba jednak pamiętać, że stawiamy na sklepy dobre, oferujące najwyższą jakość i dysponujące odpowiednią powierzchnią. Zależy nam też na rentowności placówek. Musimy mieć pewność, że lokalizacja wygra w trudnych, konkurencyjnych warunkach. Docelowo chcemy, aby marka SPAR było obecna w całej Polsce.


Co sprawia, że sklepy rozwijają się z taką dynamiką?

W naszym przypadku istotnym atutem (poza szczegółowo opracowanym systemem franczyzowym, systemem dostaw) to przede wszystkim marka SPAR, postrzegana jako solidne sklepy dla wymagającego klienta. Ważna jest tez kwestia standardów, które staramy się nieustannie unowocześniać. Staramy się wprowadzać nowe usługi, które będą wyróżniały nasze sklepy. Franczyzobiorcy to widzą i dlatego zyskujemy ich zaufanie. Nawet tych, którzy byli lub nadal są związani z inną siecią franczyzową.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12720

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA