PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Prezes Brandbq: Dość z „mainstreamowymi" markami. Klient szuka nowości

Property News 5 września 2013 10:39

Prezes Brandbq: Dość z „mainstreamowymi" markami. Klient szuka nowości

Nastał bardzo dobry czas na wprowadzanie nowych sieci handlowych - uważa Krzysztof Bajołek, prezes firmy Brandbq, właściciel sieci Reporter i sklepu internetowego Answear.com. Dodaje, że polski rynek jest już nasycony podstawowymi, „mainstreamowymi" markami i produktami. Mały jest wybór, jeśli klient szuka „czegoś innego", niszowego lub po prostu lepszej jakości.

To bardzo dobry czas na wprowadzanie nowych marek, pod warunkiem, że ma się odpowiednie zasoby finansowe. Dziś na zwrot z inwestycji trzeba bowiem czekać o wiele dłużej, niż kiedyś, kiedy mieliśmy do czynienia z lepszą kondycją gospodarczą. Ale jest też zaleta tej sytuacji - dostępność wielu lokali na rynku, w których można "przebierać", oraz mniejsza aktywność konkurentów. Jak wspomniałem, trzeba mieć jednak odpowiedni zasób gotówki i wiarę w to co się robi - dodaje Krzysztof Bajołek.

Biznes odzieżowy, modowy to skomplikowane i długotrwałe przedsięwzięcie. Trzeba mieć sporo środków finansowych i dużo cierpliwości potrzebnej do konsekwentnego wdrażania dobrych pomysłów. Do tego niezbędny jest jeszcze zespół doświadczonych osób, które systematyczną pracą, na wysokim poziomie, pozwolą na osiąganie sukcesów. A przeciwności jest wiele: ostra konkurencja, wysokie czynsze i zachowania klientów, którzy zawsze chcą kupować tanio i "sprytnie". Pojęcie "smart shopping" jest już mocno zadomowione w umysłach konsumentów, a kryzys bardzo temu zjawisku sprzyja - uważa prezes Brandbq.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • GorzkaPrawda 2016-04-28 12:38:57

    Poczytajcie opinie o BrandBQ i ich Medicine. Ubrania nie warte swojej ceny i pracownicy w sklepach, ma których żeruje Centrala. Jak jakiś pomysł im nie wypali to na siłę pracownicy muszą udowodnić, że się da. Jak nie to Dyrektor Handlowy ucina premie. A sprzedawcy mogą liczyć na podwyżkę tylko przy podniesieniu płacy minimalnej. Kółko wzajemnej adoracji, które chcę uchodzić za Brand na wysokim poziomie, markę premium. Tak naprawdę mają ogromny problem z organizacją pracy. Wyzysk pracowników. Nie warto tu pracować. Chyba, że prezes jest Twoim wujkiem lub jesteś w dołku finansowym i potrzebujesz pracy od zaraz. (Ja pracuję w tej firmie jako Kierownik i nie mogę nic zdziałać dla swojego zespołu. Jak tylko znajdzie się okazja to stąd uciekam.) NIE POLECAM TEJ FIRMY.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11446

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 508972

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane