REKLAMA
REKLAMA

Prezes Carrefour Polska: Hipermarkety najbardziej narażone na spadki sprzedaży w kryzysie

Autor: portalspozywczy.pl 13 grudnia 2011 18:51

W przypadku sieci Carrefour ubiegły rok był naprawdę dobry i można powiedzieć, że symptomy narastającego kryzysu nie były w nim widoczne, schowały się. Nie mogę ukrywać, że obecną, trudną sytuację odczuwamy już od marca tego roku. Im większa powierzchnia sprzedaży, tym bardziej nasza działalność jest dotknięta spadkami - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Jean Anthoine, prezes Carrefour Polska.

REKLAMA
Carrefour w Polsce rozwija trzy formaty placówek handlowych - sklepy osiedlowe, supermarkety oraz hipermarkety. Kryzys najbardziej odczuwamy w hipermarketach, co jest widocznym znakiem zmian w trendach konsumpcji. Jeżeli gospodarstwa domowe mają problemy z dopięciem budżetu, to nie będą odwiedzać hipermarketów i zabierać tam dzieci, aby nie prowokować dodatkowych wydatków, bo do tego kusi szeroka oferta, którą można tam znaleźć. Rodziny wybiorą się raczej na zakupy do supermarketu, lub do małego osiedlowego sklepu, aby kupić jedynie produkty pierwszej potrzeby - mówi prezes Carrefoura.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4341

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA