Prezes Carrefour Polska: Klienci wracają do zakupów w małych placówkach handlowych

Autor: portalspozywczy.pl 9 stycznia 2012 14:31

Dwa lata temu mówiłem o tym, że nie wierzę w dalszy rozwój formatu hipermarketów. Już wtedy zapowiadałem, że przymierzamy się do rozwoju sieci sklepów osiedlowych. Teraz patrząc z pewnej perspektywy widzimy, że podjęte decyzje były słuszne, bo klienci odchodzą od największych sklepów i wracają do zakupów w małych placówkach handlowych - mówi w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Jean Anthoine, prezes Carrefour Polska.

To co nas wyróżnia i co jest jakością Carrefoura, to umiejętność dostosowania się do lokalnych rynków, gdzie oczekiwania wobec naszych sklepów są bardzo różne. Mamy nasze hipermarkety w kilku prestiżowych lokalizacjach, działających w świetnych centrach handlowych - tam musimy przygotować wyżej pozycjonowaną ofertę, ponieważ tam kupuje inny, bardziej wymagający klient. Pomimo kryzysu w takich miastach jak np. Warszawa zawsze będą klienci bogatsi. Oczywiście, jest ogromna różnica między niektórymi sklepami działającymi w jednym mieście - takim przykładem jest sklep w Arkadii i sklep w centrum handlowym Warszawa Wileńska. Do takich sytuacji musimy się dostosować. Carrefour chce jak najlepiej dostosować ofertę swoich sklepów do danej lokalizacji. Określenie asortymentu jest czymś bardzo istotnym - dodaje prezes spółki Carrefour Polska.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane