Prezes Carrefour Polska: Niezwykle ważna jest mądra polityka promocyjna

www.portalspozywczy.pl 23 lutego 2015 14:09

- W Polsce nadal trwa wojna cenowa, dlatego w obecnej sytuacji rynkowej niezwykle ważna jest mądra polityka promocyjna. Mamy również zobowiązania wobec naszych dostawców i klientów, które musimy ze sobą pogodzić - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Guillaume de Colonges, prezes zarządu Carrefour Polska.

- Mój zespół przygotowuje atrakcyjne akcje promocyjne wspólnie z naszymi dostawcami. Nie można robić jedynie promocji dla promocji. Oczywiście należy je organizować, ale nie można się koncentrować wyłącznie na nich, ponieważ to nie wystarczy by efektywnie sprzedawać i przyciągać konsumenta. Celem działań promocyjnych nie powinna być sprzedaż potężnych wolumenów takich samych produktów, ale zachęcenie klientów do próbowania i odkrywania nowości - tłumaczy Guillaume de Colonges.

Jak zapewnia prezes de Colonges, Carrefour jest w stanie efektywnie konkurować na polskim rynku, ponieważ nawet w tak trudnej sytuacji rynkowej jaką mamy obecnie, jest w stanie kreować wartość produktów oraz zaproponować odpowiednią ofertę.

- Polski konsument nie oczekuje już niskiej jakości za niską cenę. Oczekuje uczciwej ceny za produkt naprawdę dobrej jakości. Co istotne, jest on w stanie zapłacić nawet wyższą cenę, jeśli otrzyma produkt z segmentu premium.

Sprawdź ceny w sieci Carrefour

Sprawdź ceny w sieci Carrefour Express

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10924

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane