Prezes Carrefour Polska: Stawiamy na bardzo agresywną politykę cenową

www.portalspozywczy.pl 31 stycznia 2013 09:21

Prezes Carrefour Polska: Stawiamy na bardzo agresywną politykę cenową

Jean Anthoine, prezes Carrefour Polska zapowiada dalszy rozwój i umacnianie pozycji sieci w Polsce. Carrefour tak jak większość sieci handlowych odczuł skutki powolnienia gospodarczego w naszym kraju, chce jednak walczyć o klienta m.in. prowadząc agresywną politykę cenową.

- Obserwujemy tendencje kryzysowe na rynku, które trwają już od 2 lat. Dotyczy on większości sektorów, w tym także wielkiej dystrybucji. Nasza firma odczuła ten kryzys pod koniec 2012 roku, szczególnie w listopadzie i grudniu - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jean Anthoine, prezes Carrefour Polska.

I dodaje: - Teraz musimy przygotować się na najbliższe miesiące, zwłaszcza w kontekście bardzo silnej, w ostatnim czasie, ekspansji sieci hard-dyskontowych.

- Celem Carrefour jest dalsze umacnianie pozycji firmy w Polsce, która będzie zarazem jednym z krajów, w których Grupa zamierza intensyfikować swoją obecność w różnych formatach - tłumaczy Jean Anthoine.

W tym roku francuski operator stawia na niskie ceny, które mają przyciągnąć do sklepów polskiego konsumenta. - W 2013 roku Carrefour będzie także dalej realizował strategię bardzo agresywnej polityki cenowej - mówi prezes Carrefour Polska.

Carrefour planuje także dalszy intensywny rozwój w Polsce. - W 2012 roku priorytetem dla Carrefour był rozwój sieci franczyzowej. Otworzyliśmy wspólnie z naszymi partnerami ponad 170 sklepów i na koniec roku mieliśmy prawie 300 sklepów franczyzowych. Dynamika otwarć stale rośnie, każdego miesiąca otwieranych jest między 15 a 20 nowych sklepów, co utwierdza nas w przekonaniu, że w 2013 roku uda nam sie utrzymać tempo otwarć na poziomie ok. 200 nowych sklepów franczyzowych rocznie - zapewnia prezes Carrefour Polska.

W 2013 r. tak jak w 2012 roku Carrefour skupi swoje wysiłki na rozwoju formatów, które zdobywają sobie coraz większą przychylność klientów, czyli sklepów osiedlowych. - Sklepy osiedlowe to miejsce, w którym Polacy coraz chętniej robią zakupy, cenią je za lokalizację, dogodne godziny otwarcia, atmosferę - wyjaśnia Jean Anthoine.

Dodając, że w 2013-2014 firma przewiduje otwarcie dwóch nowych hipermarketów oraz budowę centrum handlowego przy istniejącym hipermarkecie w Sochaczewie.

Pod szyldem Carrefour działa obecnie w Polsce ponad 500 placówek: hiper- i supermarkety, przymarketowe stacje paliw, ponad 40 centrów handlowych oraz ponad 250 sklepów franczyzowych Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11012

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane