REKLAMA
REKLAMA

Prezes Carrefoura: Dopasowujemy ofertę do potrzeb regionów, miast, a nawet dzielnic

Autor: dlahandlu.pl/KPMG 30 czerwca 2015 12:40

- Realizacja strategii multiformatowej pozwala firmie na dopasowanie form sprzedaży i oferty sklepów do potrzeb lokalnego klienta. Co ważne, dopasowanie to uwzględnia nie tylko oczekiwania klientów w skali regionu, ale również wybranego miasta czy nawet dzielnicy - mówi Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska, w komentarzu do raportu KPMG "Na rozdrożu. Wyzwania i priorytety sieci spożywczych w Polsce".

REKLAMA

Carrefour pragnie zaproponować swoim klientom bogatą i różnorodną ofertę produktów, dostosowaną do ich oczekiwań zarówno pod względem asortymentu, jak i cen. - Polacy poszukują obecnie produktów wysokiej jakości. Carrefour dostrzega te oczekiwania i w odpowiedzi na nie wprowadza szereg nowych linii i kategorii produktów, m.in. bio, ekologicznych, sojowych, bezglutenowych czy dla diabetyków, jak również produktów naturalnych pod marką Jakość z Natury Carrefour czy z segmentu premium. Sieć inwestuje również w produkcję najwyższej jakości mięs i wędlin, która odbywa się na miejscu w sklepie, w specjalnie stworzonych wędzarniach. Celem tych wszystkich działań jest zaoferowanie klientom najbardziej różnorodnego i ciekawego asortymentu produktów i tym samym zbudowanie przewagi konkurencyjnej na rynku - podkreśla Guillaume de Colonges.

Prezes sieci dodaje, że w 2015 roku priorytetem Carrefour jest również rozwój formatu sklepów convenience. - Na przestrzeni ostatnich lat nasza spółka stworzyła solidną bazę, na którą składa się ponad 460 sklepów Carrefour Express oraz Globi. Carrefour oferuje franczyzobiorcom trzy podstawowe koncepty sklepów, w zależności od tego, jakie są potrzeby lokalnego rynku. W tym roku stworzyliśmy również zupełnie nowy model współpracy w ramach marki Carrefour Express, który nazwaliśmy franczyzą „dla młodych”. To oferta skierowana do młodych, dynamicznych osób z wykształceniem co najmniej średnim lub wyższym. Dzięki specjalnym warunkom współpracy oferowanych przez Carrefour, mogą oni rozpocząć swoje kariery i prowadzić własny biznes pod znaną marką, bazując jednocześnie na sprawdzonym know-how - dodaje prezes Carrefour Polska.

Zdaniem de Colongesa, strategia multiformatowa jest odpowiedzią na wymagania rynku, pozwala oferować klientom różne formaty sklepów, odpowiadające ich zwyczajom zakupowym wraz z dopasowaną ofertą. Z tego powodu jest ona elementem budowania przewagi konkurencyjnej Carrefour na polskim rynku oraz filarem długoterminowej strategii rozwoju firmy.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13589

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA