Prezes Carrefoura o zmianie koncepcji rozwoju na polskim rynku

www.portalspozywczy.pl 22 lipca 2014 20:20

Prezes Carrefoura o zmianie koncepcji rozwoju na polskim rynku

Polski oddział Carrefoura planuje inwestować w te formaty, które mają największy potencjał rozwoju i dobrze sobie radzą na rynku, jak supermarkety czy sklepy convenience. Sieć będzie dopasowywać swoją strategię do poszczególnych miast, a nawet dzielnic.

Guillaume De Colonges, nowy prezes Carrefoura zauważa, że w zakresie rozwijania różnych formatów sklepów, strategia Carrefoura w Polsce uległa przeobrażeniu. - Chcę podkreślić zmianę w koncepcji naszej ekspansji w Polsce. Nie chcemy w każdym, kolejnym mieście otwierać kolejnych takich samych hipermarketów, supermarketów czy sklepów osiedlowych. Nie chcemy mieć już jednego modelu sklepu dla wszystkich miast - zdradza.

Jak dodaje, Carrefour Polska pracuje nad projektem klastrów dla poszczególnych formatów, tak aby w każdym mieście, każdy format miał swój klaster, w ramach którego będą wdrażane dopasowane formy sprzedaży i budowania oferty.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane