Prezes Carrefoura: Wprowadzimy innowacyjne zmiany w dwóch kolejnych hipermarketach w Warszawie

Autor: www.dlahandlu.pl 18 października 2011 14:15

Prezes Carrefoura: Wprowadzimy innowacyjne zmiany w dwóch kolejnych hipermarketach w Warszawie

18 października br. Carrefour Polska oddał do użytku klientów pierwszy hipermarket opracowany według nowej koncepcji organizacji sklepów wielkopowierzchniowych. Nowoczesna, estetyczna organizacja działów, czytelna komunikacja cen i asortymentu, to główne elementy wprowadzonych zmian w hipermarkecie w CH Arkadia w Warszawie.

Zmianie uległa aranżacja działów, kolorystyka i część wyposażenia sklepu. Powierzchnia sprzedaży sklepu została zmodernizowana, co pozwoliło na rozszerzenie oferty i uzupełnienie o dodatkowy asortyment. Aranżacja asortymentu w światy produktów została przygotowana tak, aby klienci mając pogrupowane i jasno opisane działy produktów. Oferta została wzbogacona i uzupełniona o nowe grupy produktowe.

Nowe oblicze sklepu Carrefour w Arkadii, to przestrzenne, kolorowe wnętrza, czytelna komunikacja cen oraz promocji, podświetlone stonowanym światłem wybrane stoiska i artykuły oraz atmosfera nowoczesności i komfortu. - Mam nadzieję, że ten nowy koncept hipermarketu, będzie cieszył się uznaniem klientów. Z propozycją podobnych przekształceń, Carrefour będzie występował w swoich najbardziej prestiżowych lokalizacjach i centrach handlowych. W najbliższym czasie zamierzamy wprowadzić podobne zmiany w dwóch innych warszawskich hipermarketach. Będą do nich należały sklepy Carrefour Reduta i Carrefour Targówek - powiedział Jean Anthoine, prezes Carrefour Polska.

Oferta produktowa została zreorganizowana w tzw. światy, o czym wyraźnie komunikują oznaczenia działów, są to: artykuły sezonowe, multimedia, kultura, dom, zwierzęta domowe, uroda, dziecko oraz moda i targ świeżości. Każdy ze światów charakteryzuje się specjalną, wyrazistą kolorystyką i aranżacją przestrzeni, przejrzystością oferty oraz wyjątkową estetyką.

Nieznacznej modyfikacji kolorystycznej uległy działy produktów spożywczych (pakowanych, tzw. dużej konsumpcji), drogerii oraz napoje. Udoskonalono system informacji o rozmieszczeniu produktów, który umożliwia ich łatwe odnalezienie.

Po wprowadzeniu zmian w koncepcji sklepów franczyzowych Carrefour Express, zmiany w hipermarketach Carrefour są kolejnym krokiem rozwoju sieci w Polsce. Poprzez realizację kolejnych inwestycji, Carrefour chce utrzymać wiodącą pozycję na rynku i stać się najbardziej cenioną i lubianą przez klientów siecią handlową w Polsce. Zmiany, które Carrefour prezentuje w ostatnich miesiącach wpisują się w strategię całej Grupy, której celem jest utrzymanie pozycji lidera wielkiej dystrybucji w Europie oraz czołowego gracza na rynkach światowych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Chuck Norris 2011-10-24 10:29:19

    Dobrze by było, aby sprzątano dokładnie chłodziarki lub je wymieniono na nowe. Byłem ostatnio i widziałem zalane jogurtem i innym syfem zaschniętym od wielu lat w dziale nabiału.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11381

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane