REKLAMA
REKLAMA

Prezes Chaty Polskiej: Kończy się czas rywalizacji na polu cenowym

www.portalspozywczy.pl 18 czerwca 2014 14:31

Prezes Chaty Polskiej: Kończy się czas rywalizacji na polu cenowym

Zdaniem Sylwestra Maćkowiaka, prezesa Chaty Polskiej i Grupy Mar-Ol, powoli kończy się czas, kiedy poszczególne sieci handlowe były w stanie rywalizować ze sobą na polu cenowym. Maćkowiak zwraca uwagę na to, że producenci nie są już w stanie zapewniać niższych cen, bo dochodzą do progu rentowności. Jak przewiduje szef Chaty Polskiej, wkrótce rozpocznie się walka tylko na koszty w ramach formatu, w związku z czym zwłaszcza formaty franczyzowe powinny szukać swojej tożsamości.

REKLAMA

- Dla nas taką tożsamością będzie posiadanie smaków polskich, smaków regionalnych, bo nic bardziej nie pasuje na sztandary Chaty Polskiej. Zrobiliśmy analizę tego rynku i okazało się, że w naszej okolicy jest masa producentów, którzy nie wchodzą do sklepu z jednego prostego powodu: bariery wejścia. Chcemy zagospodarować tę niszę - zapowiada Maćkowiak.

Prezes Chaty Polskiej zapewnia, że sieć nie zamierza wykorzystywać produktów regionalnych do walki cenowej, z jednego, prostego powodu: braku konkurencji. Formaty dyskontowe nie są w stanie zapewnić dostępności produktów lokalnych, dlatego że nie są one produkowane w tak dużej skali.

Firma chce zwiększyć sprzedaż produktów regionalnych. Obecnie stanowią one ok. 10 proc. całkowitej sprzedaży sieci. Jak zapowiada Maćkowiak, Chata Polska zamierza podwoić ich udział w sprzedaży.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13230

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA