Prezes E.Leclerc Polska: Wprowadzimy ok. 100 nowych produktów marki własnej

Autor: portalspozywczy.pl 12 stycznia 2012 17:30

- Pracujmy obecnie nad ok. 100 nowymi produktami marki własnej, w tym ok. 25 proc. to nowe receptury dla starych produktów, które mają je zaadoptować do obecnych oczekiwań konsumentów - mówi Jean-Philippe Magre, prezes zarządu E.Leclerc Polska. - Pozostała część to nowe produkty. Nie są to tylko produkty spożywcze, ale także artykuły przemysłowe.

Marki własne rozwijają się w Polsce coraz dynamiczniej. - Polski klient coraz bardziej ufa produktom private label. Zaczynamy gonić kraje Europy Zachodniej. Oczywiście jeszcze daleko nam do Wielkiej Brytanii, gdzie sprzedaż marki własnej stanowi ponad 50 proc. rynku, czy we Francji i Niemczech gdzie jest to 40 proc. W Polsce jest to ok. 15 proc. - wyjaśnia Jean-Philippe Magré.
W przypadku sieci Leclerc gama produktów pierwszej ceny pod marką Eko+ jest już ustalona, segment jest stabilny i ma zabezpieczać pierwsze potrzeby klienta. - Drugi segment to wiodąca marka, która ma konkurować z liderami produktowymi w danej kategorii, a jednocześnie ma znacznie niższą cenę. Tutaj nadal się rozwijamy. W tym segmencie nadal będziemy wprowadzać na rynek nowe produkty. Obecnie zastanawiamy się nad wprowadzeniem produktów świeżych, ale w tym wypadku są do załatwienia pewne kwestie logistyczne - wyjaśnia prezes zarządu E.Leclerc Polska.

E.Leclerc to pierwsza europejska sieć zrzeszająca niezależnych handlowców prowadzących pod wspólnym szyldem ponad 500 sklepów wielkopowierzchniowych we Francji i innych krajach europejskich. W Polsce działa ok. 40 hiper- i supermarketów E.leclec. W 2010 r. grupa E.Leclerc dokonała rebrandingu 20 supermarketów Billa przejętych od sieci REWE.
W 2010 r. obroty francuskiego operatora w Polsce wyniosły ponad 2,5 mld zł.

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane