Prezes Emperii: Konkurencja przyczyniła się do podjęcia decyzji o sprzedaży segmentu detalicznego

Autor: portalspozywczy.pl 20 czerwca 2011 15:33

Prezes Emperii: Konkurencja przyczyniła się do podjęcia decyzji o sprzedaży segmentu detalicznego

- Nasilająca się na rynku konkurencja była jedną z przyczyn, dla których podjęto decyzje o sprzedaży segmentu detalicznego Emperii - mówi w rozmowie z portalemspozywczym.pl Artur Kawa, prezes Emperii.

- Inwestorzy branżowi są bardzo zainteresowani zakupem sieci Stokrotka, jednak są powody, dla których ta sieć może być bardzo atrakcyjna dla inwestorów finansowych. Będziemy oceniali każdą ofertę nie tylko z punktu widzenia finansowego, ale też potencjału rozwoju oferującego przedsiębiorstwa i pozycji danego inwestora - mówi Artur Kawa.

- Inwestorzy branżowi są bardzo zainteresowani zakupem tej sieci. Stokrotka jest dobrze postrzegana przez konsumentów, jest uważana za jedną z najciekawszych sieci na polskim rynku, mającą dobrą markę, obok której warto budować dalszy dynamiczny rozwój. Mieliśmy w zeszłym roku kilkanaście procent wzrostu sprzedaży. W sklepach like-for-like też zanotowaliśmy wzrosty, ale do tego dołożyliśmy kilkadziesiąt nowo otwieranych placówek. Ten rozwój jest kontynuowany w tym roku - dodał prezes Emperii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11381

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane