PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Prezes Emperii: największy potencjał jest w formacie supermarketów

Autor: portalspozywczy.pl 24 sierpnia 2010 14:38

Prezes Emperii: największy potencjał jest w formacie supermarketów

- Największy potencjał do rozwoju dla naszej Grupy znajduje się wśród sklepów od ok. 100 mkw. do 1,2-2 tys. mkw. sali sprzedaży, rozumianych jako supermarket. Mam na myśli placówki oferujące szeroką gamę produktów świeżych, położonych blisko konsumenta (na osiedlu lub przy często uczęszczanej drodze) - przyciągających konsumentów do codziennych i częstych zakupów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Artur Kawa, prezes Grupy Handlowej Emperia.

REKLAMA
Według prezesa Emperii w Polsce mamy dużą grupę wrażliwych cenowo konsumentów, ale to powoli się zmienia. - Jest duża szansa na to, że już wkrótce będziemy krajem, gdzie większa część społeczeństwa będzie mogła sobie pozwolić na to, żeby korzystać z dużego wyboru asortymentu i dostępu do produktów świeżych. Konsumenci będą chcieli mieć wybór, aby jeść to co lubią i to na co mają ochotę, a nie to co jest oferowane w sklepach o ograniczonym asortymencie - wyjaśnia Artur Kawa.

I dodaje: - Na rynku niemieckim sukces odnoszą obecnie dwa formaty. Pierwszy to dyskonty, z ofertą dla konsumentów wrażliwych na cenę, którzy poruszają się w wąskim asortymencie, zaś drugi to supermarkety, w których wybór jest bardzo szeroki, z dużym udziałem produktów świeżych, z naciskiem na dania gotowe. Te dwa formaty dobrze się rozwijają, a ich udział w rynku systematycznie rośnie. Właśnie w formacie supermarketów upatrujemy szansy dla nas. To szansa dla polskiego handlu.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16533

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA