PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Prezes Emperii: Proces wyboru inwestora dla detalu nie pomaga nam w prowadzeniu działalności

Autor: portalspozywczy.pl 3 marca 2012 13:55

W czwartym kwartale odczuliśmy nieznaczne pogorszenie warunków zakupowych, nie udało nam się uzgodnić z producentami promocyjnych warunków handlowych - mówi Artur Kawa, prezes Emperii.

Według prezesa problemy w negocjacjach z dostawcami wynikają głównie z tego, że ciągle nie wiadomo jakiego rodzaju podmiot przejmie Stokrotkę. Producenci nie wiedzą, czy dywizja detaliczna Emperii trafi w ręce inwestora finansowego, czy też branżowego (z którym już współpracują), który po zamknięciu transakcji będzie chciał renegocjować i poprawiać warunki już zawartych umów handlowych.
Obecnie 65 proc. towarów do sklepów sieci Stokrotka dostarczane jest przez Grupę Eurocash. - Mamy uzgodnione bardzo dobre warunki dostaw z hurtowni należacych Eurocashu - zaznacza Artur Kawa. Pozostałe 35 proc. asortymentu dostarczają do sklepów Stokrotki lokalni dystrybutorzy lub bezpośrednio producenci.
Jak zapewnia prezes Kawa w okresie przedświątecznym udało się zorganizować bardzo efektywne akcje promocyjno-marketingowe. - Sporo inwestowaliśmy w kampanie marketingowe, które przyniosły świetne efekty sprzedażowe, ale odbiły się na wielkości uzyskanych marż - mówi prezes Emperia Holding.
- Zaprowadziliśmy klientom bardzo atrakcyjny mix cenowo-asortymentowy, wsparty kampaniami promocyjnymi w lokalnych stacjach radiowych. Efekty sprzedażowe przerosły nasze oczekiwania - tłumaczy.

 

 

 

Czytaj wiecej:portalspozywczy.pl 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11193

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane