REKLAMA
REKLAMA

Prezes Eurocashu: Będziemy rozwijać niektóre z franczyzowych brandów Emperii

Autor: www.dlahandlu.pl 21 grudnia 2011 22:43

Prezes Eurocashu: Będziemy rozwijać niektóre z franczyzowych brandów Emperii

- Po przejęciu sieci franczyzowych Emperii, liczących 4,5 tys. sklepów, dysponujemy w sumie 9 tysiącami placówek handlowych i mamy aktualnie w swoim portfolio ponad 20 brandów. Nie potrzebujemy aż tylu, ale z pewnością część z nich będziemy rozwijać pod dotychczasową nazwą ze względu na ich duży potencjał - powiedział prezes Eurocashu Luis Amaral. Eurocash szacuje synergie wynikające z przejęcia spółek dystrybucyjnych należących do Emperii na 120-130 mln zł w ciągu 18-24 miesięcy.

REKLAMA

-  Będziemy cały czas starali się efektywnie rozwijać, wykorzystując efekt synergii w takich obszarach jak sieci franczyzowe, logistyka, warunki zakupowe oraz IT. Odkąd przejęliśmy Eurocash od Jeronimo Martins, nasze obroty wzrosły dziesięciokrotnie. Rozwój firmy przyspieszył po wejściu na giełdę. Mamy ambitne plany rozwoju - dodał Luis Amaral.

Zapytany, czy zmiana właściciela detalu Emperii, która jest w trakcie transakcji sprzedaży, ma znaczenie dla Eurocashu jako nowego właściela Tradisu, Luis Amaral odpowiedział: - Nie ma dla nas znaczenia, kto zostanie właścicielem Stokrotki. Jesteśmy zobowiązani umową do zaopatrywania tej sieci  - powiedział prezes Amaral.

Umowa została zawarta na okres 24 miesięcy. Prawo do rozwiązania umowy przysługuje wyłącznie spółce Stokrotka z zachowaniem 6-miesięcznego okresu wypowiedzenia, które może nastąpić najwcześniej po 12 miesiącach od dnia wejścia w życie umowy. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12425

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA