Prezes Frisco o tempie rozwoju polskiego rynku e-grocery

Autor: www.dlahandlu.pl 21 października 2016 10:05

Rynek e-grocery rośnie bardzo dynamicznie – nawet do 20 proc. rocznie – chociaż kraje zachodnie, kiedy były na naszym etapie rozwoju, rozwijały się jeszcze szybciej. Polska, ze względu na dużą konkurencję ze strony sklepów stacjonarnych, wzrost notuje minimalnie niższy, ale wciąż znacząco wyższy, niż w handlu tradycyjnym. Z tego faktu bardzo się cieszymy i nam jako Frisco również udaje się dużo „ugrać” dla siebie - mówi Katarzyna Kazior, prezes Frisco.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11439

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane