Prezes Frisco.pl: Na rynku e-sklepów spożywczych startuje się na dużym minusie

Autor: Puls Biznesu 24 sierpnia 2016 09:20

Niewielki rynek e-handlu żywnością w Polsce ma rosnąć ekspresowo, a Frisco.pl, największy gracz bez zaplecza w postaci sieci sklepów, zamierza walczyć o swoje - czytamy w "Pulsie Biznesu".

Zdaniem Katarzyny Kazior, prezes zarządu Frisco.pl, na rynku e-sklepów spożywczych startuje się na dużym minusie, bo koszty od początku są wysokie, a zbudowanie odpowiedniej skali przychodów zajmuje lata. Są jednak przykłady tzw. pure players — firm, które prowadzą wyłącznie sprzedaż internetową i nie prowadzą sieci sklepów stacjonarnych — takich jak Ocado w Wielkiej Brytanii czy FreshDirect w Nowym Jorku, które z powodzeniem zbudowały w tej branży rentowność.

Według niej, w Polsce będzie podobnie. Z jednej strony, rynek rośnie każdego roku, a Frisco rośnie jeszcze szybciej.

Więcej w "Pulsie Biznesu".


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane