PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Prezes Grupy Mar-Ol: Sklepy będą opierały swoją strategie o portfele osób starszych

www.portalspozywczy.pl 24 lipca 2015 19:02

- Świadomość konsumencka jest w tej chwili nieporównywalnie większa, niż jeszcze kilka lat temu. Konsument ma dziś dostęp nie tylko do prostej gazetki, czy do billboardu. Czerpie on teraz informacje z wielu innych źródeł – może je pozyskiwać online, praktycznie każdego dnia - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Sylwester Maćkowiak, prezes Grupy Mar-Ol, dyrektor generalny sieci Chata Polska.

Konsument może weryfikować asortyment, oferty promocyjne, ceny, praktycznie wszystko, nie wychodząc przy tym z domu. To oznacza oczywiście, że klient w sklepach będzie poszukiwał tylko najlepszej oferty. Spodziewam się jednak, że pęd cenowy powoli będzie wyhamowywany na rzecz poprawy jakości. To będzie coraz bardziej powszechne zjawisko: stawianie nie na cenę, lecz na jakość - tłumaczy dyrektor generalny sieci Chata Polska

- Tym, co wszyscy już powoli zauważają, jest tak naturalne zjawisko, jak starzenie się społeczeństwa. Oznacza ono, że oferta w sklepach będzie musiała zostać oparta o klienta, który ma być może mniejszy portfel, ale jest to portfel jak najbardziej stabilny. Potrzebna jest specjalna oferta dla osób starszych. Mam jednak przy tym nadzieję, że polskie społeczeństwo będzie się rozwijać i również młodzi ludzie będą konsumentami, którzy zdynamizują wartość rynku detalicznego - wyjaśnia Sylwester Maćkowiak.

więcekj: portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9965

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane