Prezes Grupy Maspex: Drożyzna w polskich sklepach to mit

Autor: Money.pl 29 maja 2016 10:31

- Nie tylko cena sprzedaje. Jest ona ważnym czynnikiem wpływającym na wybór, ale nie jest czynnikiem jedynym - mówi w rozmowie z portalem Money.pl Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex Wadowice. Jak dodaje, w Polsce mitem jest drożyzna w polskich sklepach. Konsumenci korzystają z wojny cenowej, którą toczą sieci handlowe, ale amunicją są właśnie producenci żywności.

- Wszystkie badania, jakie zostały przeprowadzone w naszym regionie, pokazują, że Polska ma najtańszą żywność - stwierdza właściciel marek Lubella, Kubuś czy Tymbark. - Jeśli porównujemy z indeksem cen rynków sąsiednich, jesteśmy rewelacyjni - dodaje.

Pawiński zauważa, że jednym z powodów jest panująca od ponad roku wojna cenowa pomiędzy sieciami handlowymi. W jego opinii ma ona charakter "permanentny".

Więcej na Money.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • herbatnik 2016-05-30 15:09:43

    Pełna zgoda. W Polsce żywność jest bardzo tania. W efekcie jest coraz gorsza bo musi być "chemicznie udoskonalana"... Tak to wygląda.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10950

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane