Prezes Grupy Muszkieterów: Polski konsument szybko akceptuje zmiany

www.portalspozywczy.pl 25 sierpnia 2015 14:44

Prezes Grupy Muszkieterów: Polski konsument szybko akceptuje zmiany Na zdj. Patrick Renault, prezes Grupy Muszkieterów, Fot. Żelazna Studio

Dzięki temu, że (polski - red.) rynek jest niedojrzały, jest w stanie notować taką dynamikę i rosnąć tak szybko. Dzięki e-commerce jest on w stanie utrzymać to tempo jeszcze przez wiele lat, rozwijając się przy tym w nowych obszarach. To duża szansa dla przedsiębiorców, którzy – szczególnie w sektorze handlu – muszą być bardzo elastyczni w swoich działaniach - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Patrick Renault, prezes Grupy Muszkieterów.

Na jakim etapie rozwoju jest polski rynek nowoczesnych technologii?

Posłużę się przykładem, który świetnie odpowie na to pytanie. Grupa Orange podjęła kilka miesięcy temu decyzję o wdrożeniu na polskim rynku projektu płatności bezdotykowych. Fakt, że projekt dotyczy Polski, a nie Francji, czyli rynku, z którego firma się wywodzi, pokazuje, jak ogromna jest dynamika zmian w polskim społeczeństwie. Osobiście jestem bardzo zaskoczony tempem zachodzących transformacji i tym, jak bardzo polski konsument chce wykorzystywać nowe, innowacyjne technologie oraz e-commerce w codziennym życiu. Moim zdaniem docelowo Polska wyprzedzi Francję jeśli chodzi o nowe technologie i ich wykorzystanie w handlu, np. w ramach e-commerce. We Francji wszystko odbywa się powoli – najpierw trzeba przekonać konsumenta, zmienić jego przyzwyczajenia i zwyczaje zakupowe. W Polsce porażająca jest prędkość, z jaką zachodzą zmiany. Jak chętnie są one akceptowane i wykorzystywane przez konsumentów.

www.portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Gapcio 2015-08-26 04:03:18

    Do domu panie trabant

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane