Prezes Herbapol-Lublin na VI FRSiH: Konsument stawia dziś na dyskonty

www.portalspozywczy.pl 8 listopada 2013 12:31

20 lat temu bardzo wielu polskich konsumentów pokonywało dystans nawet 200-300 km, by zrobić zakupy w dyskoncie przy zachodniej granicy. Dobrze prowadzony dyskont był skazany na sukces na polskim rynku - mówił Roman Górny, prezes Herbapol-Lublin SA, w czasie sesji pt. "Dyskonty - wpływ ekspansywnego formatu na handel i przemysł spożywczy w Polsce" podczas VI FRSiH.

W międzyczasie oczywiście polski konsument miał romans z dużym formatem sklepów, którego wcześniej nie znał. Dzisiaj jednak wracamy do korzeni preferencji konsumenta, który stawia na dyskont - mówił Roman Górny.

Jego zdaniem większość prognoz, jeśli chodzi o rynek handlowy w Polsce, nie sprawdziła się, dlatego trudno przewidzieć w którym kierunku pójdzie rozwój dyskontów. Jednak zdaniem prezesa Herbapolu jedno jest pewne. - To konsument zdecyduje o przyszłości dyskontów - dodaje Roman Górny. - Jako producenci musimy kreować oczekiwania konsumentów, z drugiej strony musimy podążać za nimi, dopasowywać się do ich potrzeb zarówno jako producenci brandowych produktów jak i marek własnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane